[Devel] mainpage

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Mon Mar 26 14:55:16 CEST 2018

Szia Gábor,

szerintem ez nem lesz jó, mert akkor minden grid elem fájlnak léteznie
kell és tartalma is kell legyen, amit feleslegesnek érzek, ha csak 2-3-4
blokk-ba akarok tartalmat tenni.

Ráadásul ezzel a megoldással még fel kell dolgozni az egyes gridek
tartalmát miközben simán echo-val ki lehet íratni.

üdv, MIki