[Devel] mainpage

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Mon Mar 26 14:37:47 CEST 2018

Szia Attila,

A projekt statisztikák függvényei paraméterezhetőek, azaz minden egyes
táblára meg lehet őket hívni és tenni felé egyedi címkéket, pl
zoológiai adatok, botanikai adatok.

Egy-egy projekt esetén egyedi mezőkre minden további nélkül lehet,
bármilyen összesítő lekérdezést csinálni, mivel az egyes blokkok elemi
projektenként egyedileg rakódnak össze.

Úgyhogy az összes kérdésedre pozitív a válasz :)