[Devel] openbiomaps terkepi ellenorzes

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Mar 20 15:57:21 CET 2018

On Tue, 20 Mar 2018 15:15:11 +0100
Bérces Sándor <bercess at gmail.com> wrote:

> Szia!
>
> Valami gubanc van a feltöltő oldalon a térképi ellenőrzésnél. Vagy
> nem jön föl a térkép vagy pedig szalagokra bontva megsokszorozza, de
> nem zoomol rá.
>
> Kollégák próbálgatják.
>
> Üdv:

Szia,

a nem jön fel a térkép - az talán azért lehet, mert le van tiltva a
böngészőben a felugró ablak.

A szalagokra bontva megsokszorozza... Ha jól sejtem, és arról van szó,
hogy egy szalagban jelenik meg a térkép a képernyő közepén, ez az
amikor nem volt kiválasztva geometria oszlop. Vagy üres geometria
oszlopot próbálunk megnézni. (Nincs lekezelve a javascript hiba, arra
az esetre amikor nem jön a megfelelő adat....)