[Devel] openbiomaps dokumentáció

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Mon Mar 12 18:49:34 CET 2018

Sziasztok!

Az openbiomaps.org-on lévő dokumentumok lapot lecseréltem az új sphinx
alapú dokumentációs lapra:
http://openbiomaps.org/documents/index.html

A dokumentáció forrása a githubon elérhető:
https://github.com/OpenBioMaps/documentation/tree/master/official_docs

Nem raktam át egyelőre mindent az obmwikiről, de folyamatban van.

Szerintem ez dokumentációs mód könnyebben követhető és frissíthető lesz.

Azt nem látom egyelőre, hogy a nyelvi változatok hogyan fognak működni.

Bármilyen segítség jöhet. Lehet a doksikat kiegészíteni. Az ..rst
fájlokat kell átírni. Ez sima markdown plain text és a github egész jól
jeleníti meg, az jól szerkeszthető akár a weben is!

Pl:
https://github.com/OpenBioMaps/documentation/blob/master/official_docs/introduction.rst

Továbbá jöhet segítség a struktúrában is, sphinx beállítások
javításában, nyelvi változatok kitalálásában. Fordításban!

üdv, Miki