[Devel] auto fill

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Mar 6 06:03:42 CET 2018

Szia Gábor,

a mostani git commitben benne van a javítás.
Korábban átírtam pár javascript függvényt és kimaradt a háttér
SESSION['upload_table_page'] változó frissítése web formnál, ami közben
elengedhetetlen az autofill függvényekhez, mert az `apply()
függvényeket már php csinálja minden esetben.
Viszont ügye egy sima érték beírása és beküldése nem kell, hogy háttér
folyamatot indítson látszólag a webes űrlapon. Viszont, ha ebben az
esetben nem jön létre SESSION['upload_table_page'] változó valamikor,
akkor nem megy be az autofill függvényekhez az ajax hívás. Úgyhogy
betettem egy ajax hívást ami menti a lap aktuális állapotát és miután
visszatér utána küldi az autofill értékeket.