[Devel] szerver update

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sun Mar 4 15:57:29 CET 2018

Szia Gábor,

miért volt ennyire nehéz? A szerverrel voltak még gondok, vagy a
modulok átírása volt nehéz? Hogyan lehet változtatni rajta, hogy
könnyebben menjen legközelebb?

A szerverre a frissítést én rsync-el csinálnám könyvtáranként.

Csatolva egy példa bash script, amit erre használnék (ennek az
eredetijét használom a gekko összeállítására)

Ezt a kis kódot fel is teszem a githubra.