[Devel] feltöltés előre kitöltött értékekkel

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Mon Jul 30 16:18:39 CEST 2018

On Mon, 30 Jul 2018 16:32:15 +0300
Bóné Gábor <gabor.bone at milvus.ro> wrote:

> Szia Miki,
>
> Szeretnék még egy új funkciót készíteni a feltöltésekhez, hacsak nem
> létezik már és nem tudok róla. Az lenne az újításom, hogy a form
> híváskor a GET stringben előre meg lehessen adni mezőknek értékeket.
> Példaképp, hogy érthetőbb legyek:
>
>      - a rehabos adatbázisban ha egy sérült állathoz szeretnék egy új
> eseményt (pl. műtét) hozzárendelni, akkor az "új esemény" formot úgy
> hívnám meg, hogy közben a beteg obm_id-jét már küldeném is, és így
> nem kell az állatot egy legördülő listából kiválasztani.

> [...]

Szuper jó ötlet!!!

Ilyen jellegű web api hívásokat készítettem a lekérdezésekhez
mostanában. Ami ebből használva is van rendszeresen az a feltöltés
history megnézésekor van. Szóval vannak ilyen jellegű hívások csak
máshol a kódban. Abszolút nem idegen ez a szemlélet, sőt egyre inkább
erősíteni akarom, hogy minél inkább integrálható legyen a rendszer más
alkalmazásokba.
Ezt majd dokumentálni kell ha készen van az API dokumentumok közé!!

Szerintem először is valami ilyesmi rugalmas json paraméterként kéne
jönnie az értékeknek az URL-ben.

set_fields={"id":20,"something":"állat"}

Aztán van több lehetséges irány is.

1) létrehozol egy ideiglenes
feltöltési táblát, a megadott mezőértékeket már kitöltve (az új
ideiglenes feltöltési tábla megoldás....) - olyan lesz mintha egy
megkezdett és elmentett feltöltést folytatnál.

2) beállítod röptében az értékeket a megadottak alapján. Szerintem ez
bonyolult, én nem csinálnám