[Devel] [OBM Consortium wide] Biológiai adatbázisok és adattárolás II

Gáborik Ákos gaborik at indamail.hu
Mon Aug 6 09:37:06 CEST 2018

Az első négy év elején volt két-három saját képzésünk. Kell a Közszolg. Egyetem engedélye, amihez egy képzési terv tuti, a többit kollegina megkérdezi, de elég bonyolult (nyilván) az eljárás, hogy ne nagyon legyen kedve hozzá az embereknek. Azt mondta, egyedül semmiképp nem vállalja, de hajlandó segíteni. :)
Á.

Utánanézek először a képzésszervezésnek. Egyszer már akartunk és akkor valamiért befuccsolt. Nálatok van tapasztalat ebben?

Taki