[Devel] Biológiai adatbázisok és adattárolás II

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu Aug 2 17:12:12 CEST 2018

Szia Ákos,

közben Takival már egyezkedünk Sarródról, de úgy tűnik nem könnyű jó
időpontot találni.

Szóval szerintem max 40 ember, de nem árt ha rugalmas a dolog.

KREDITEK!!!

Egyébként meg kéne úgy csinálni, hogy a nemzeti parki
dolgozóknak el lehessen kreditként számolni!!!! és akkor biztos jön egy
csomó parkos kolléga.

üdv, Miki