[Devel] Gyűrűzés tábla

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu Apr 26 11:14:26 CEST 2018

On Wed, 25 Apr 2018 10:59:29 +0200
Gáborik Ákos <gaborik at indamail.hu> wrote:

> Nem olyan egyszerű ez a teremtés dolog. :)
> SQL hiba:
> ERROR:  permission denied for schema public

Szia Ákos,

megcsináltam, hogy lehessen saját új táblát létrehozni a webes felületről.

Ez egyrészt a jogosultsági dolgokat is megoldja (amibe beleszaladtál) és
fel is veszi a létrehozott táblát a projekt táblák közé, aminek
köszönhetően lehet hozzá űrlapot csinálni meg ilyesmik.

Próbaképpen létre is hoztam nálatok a ddnpi_gyuruzesi_adatok táblát.

Ez csak a minimálisan szükséges obm oszlopokkal hozza létre a táblát,
az adat oszlopokat neked kell hozzáadni phppgadmin felületen.
Az oszlopk hozzáadása után pedig az adminisztratív menüben az oszlopok
kezelésénél meg kell adni az oszlopok típusát, hogy adat, hogy
lássa/kezelje őket az obm felület.

Üdv, Miki