[Devel] [OpenBioMaps/android-app] v0.5.6

Csaba Szugyiczki szugyiczkicsaba at gmail.com
Tue Apr 10 07:50:32 CEST 2018

Szia Miki!

Ezt az unknown type-os dolot te vetetted fel, pont a color rings miatt, hogy ha valaki ismeri a formatumat, akkor itt kezzel ki tudja tolteni. :)

A fajlcsatolas tuti, hogy kemenyebb dio. Ott anno is volt olyan megkotes, hogy egy requestben kell mennie az adatnak es az osszes csatolmanynak, azt hiszem egy files nevu tombben.
Ez most is igy van?
Egy db ilyen filedhez csak egy darab csatolmany tartozhat?
Bekuldesnel ezeket a fieldeket a json-be bele kell tenni, vagy csak a column nevevel kell kuldeni a fajl tolbben?

Tudnal kuldeni egy pelda requestet egy ilyen fajlfeltoltos bekuldesre kerlek?

Udv,
Szugyi