[Devel] [OpenBioMaps/android-app] v0.5.6

Bérces Sándor bercess at gmail.com
Mon Apr 9 22:21:31 CEST 2018

Még egy dolog eszembe jutott. Jó lenne, ha az okostelefonon, térképen is
megjeleníthető lenne az a pont, vagy pontok amiket épp felvettem. Nyilván
ez is az app következő generációjában kell, hogy működjön majd. Kell majd
egy adatfeltöltés gomb is, hogy mikor törölje a telefonról a felvett
pontokat és töltse fel az adatbázisba.

Üdv: