[Devel] join_tables es additional_columns

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Mon Jan 2 13:39:13 CET 2017

Szia Robi,

tegnap feltöltöttem a sok változást, egy csomó apró után igazítás kell,
mert megváltoztattam a st_col (rendszer oszlopok) kezelését és nem
egyszerű látni a kódban, hogy kell módosítani.
Ugyanis eredetileg nem volt rendszer szintű kezelése a kapcsolt
tábláknak, aztán, hogy modulárisan bekerült, egyre több igény
merült fel, hogy még többet tudjon. Most átírtam alapvetően a
kapcsolt táblák kezelését, amit leginkább abban nyilvánul meg, hogy a
system columns (st_col) oszlopok (a biomaps->header_names) tartalmazzák
a tábla nevét is, azaz egyes rendszer szinten kezelt oszlopok
kikerülhetnek a fő táblából. Ezen sokat gondolkodtam, hogy megengedjem,
hogy bármelyik oszlop lehessen bárhol, de arra jutottam, hogy azt nem
lehet értelmesen és biztonságosan kezelni, ezért a geometria amivel a
mapserver dolgozik mindenképpen a fő táblában kell maradjon, a többi
rendszer szinten ismert oszlop (faj név, cite, dátum) most már teljesen
opcionális és lehet bármelyik kapcsolt táblában.
Lehetnek még hibás oszlop név kezelések néhol. Az openbiomaps.org-ra
feltöltöttem a módosításokat. Gekko csomag megy rövidesen.

Üdv, Miki