[OpenBioMaps] OpenBioMaps találkozó Duna-Dráva NP Szaporca??

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Wed Jan 27 17:58:57 CET 2021

Szerbusztok,

hosszas hezitálás és többekkel való egyeztetés után arra jutottunk, hogy
jobb lesz ha most elhalasztjuk a találkozót.

Szeptember 10-15 között van lehetőségünk újra megkapni a Duna-Dráva
Nemzeti Parktól az Ős Dráva Látogatóközpontot OBM találkozó részére.

Bele lehet írni a naptárakba!

*IV. Biológiai adatbázisok és adattárolás találkozó**
*
*2021 Szeptember 10-15*
*Ős Dráva Látogatóközpont, **Szaporca*
https://www.ddnp.hu/okoturizmus/bemutatohelyek/os-drava_latogatokozpont