[OpenBioMaps] [OBM Admin] OpenBioMaps találkozó Duna-Dráva NP Szaporca??

Antal Balázs antalbalazs at bfnp.hu
Thu Jan 14 11:31:11 CET 2021

Sziasztok!

Én későbbre tolnám. Részemről szívesen megyek, amint megkaptam az 5G
chipem mindkét részletét.

Üdv,

---
Antal Balázs
vezető hivatali-tanácsos, térinformatikus

Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság
Természetmegőrzési Osztály
8229 Csopak, Kossuth Lajos utca 16.
Tel.: +36 87 555 318, +36 70 669 55 41; Fax: +36 87 555 261
antalbalazs at bfnp.hu;   www.bfnp.hu [1]

Links:
------
[1] http://www.bfnp.hu/