[OpenBioMaps] Mobil alkalmazas

Csaba Szugyiczki szugyiczkicsaba at gmail.com
Sun Mar 19 22:26:06 CET 2017

Sziasztok!

Mellékletben küldöm az app jelenlegi állapotát. Kevés a tartalom, ám annál több munka áll mögötte.
Gyakorlatilag a legfőbb alapok le lettek rakva, ahhoz hogy a további funkciókat beletehessük.

Minden észrevételt szívesen várunk, de még tényleg elég szerény a tudása az appnak. Ami látható, az a szerverről betöltött formok közt választani lehet, majd a kiválasztott formot ki lehet tölteni, és elmenteni az adatokat. Az adatok feltöltésén, és a korábban kitöltött és elmentett formok adatainak kilistázásán és exportálhatóvá tételén fogunk a következőkben dolgozni.

Későbbiekben az egyes verziók itt elérhetők lesznek, és igyekezni fogunk vezetni, hogy melyik verzió milyen újdonságokat, változtatásokat tartalmaz:
https://github.com/OpenBioMaps/ionic-app/releases <https://github.com/OpenBioMaps/ionic-app/releases>

Itt pedig követhető, hogy éppen min dolgozunk:
https://trello.com/b/FE04k5vB/openbiomaps-ionic <https://trello.com/b/FE04k5vB/openbiomaps-ionic>

Üdvözlettel,
Csaba