[Biomaps] feltöltés

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Wed Feb 18 14:48:26 CET 2015

Szia András,

ne alakítsd át shp fájllá! :) A csv teljesen jó.
Egyébként különféle módok vannak adat felvitelre:
- táblázat formátumú fájlból (xls, ods, csv...)
- előre definiált űrlapokkal
- programozható felületen

Az adatfelviteli módszerek az utóbbi 2 hónapban nagyon sokat fejlődtek,
de még nem teszteltük őket, ezért ha bármilyen furcsaság, vagy hiba
adódik, kérlek szóljál, hogy a leggyorsabban ki tudjam javítani.

A Pannon régió faj adatbázisban csak a fájl feltöltés van
engedélyezve. Ha gondolod szívesen feltöltöm a csv-t amit Sanyinak
küldtél, hogy legalább én is lássam, hogy rendesen működik-e a
feltöltés.

Üdv, Miki

--
Miklós Bán