[OBM Admin] új mobil app

"Zoltán D. Szabó" zoltan.d.szabo at milvus.ro
Mon Feb 5 07:22:29 CET 2024

Sziasztok,

kösz Miki a jó híreket, nagyon várjuk az újat (én leginkább az iPhone változat miatt...)!

Üdv,

Zola

> On 2 Feb 2024, at 17:24, Bán Miklós <banm at vocs.unideb.hu> wrote:
>
> Sziasztok,
>
> gőz erővel készül az új mobil appunk, ami megjelenésében és funkcionalitásában a legutóbbi stabil kiadást követi, csak teljesen újra írtuk a nagyobb stabilitás és könnyebb további fejlesztés érdekében.
>
> Ezen a youtube linken rá tudtok nézni néhány funkció végigklikkelgetésére:
>
> https://youtu.be/sX999fn-gqI
>
> Egy csomó apró funkciót kényelmesebbé és következetesebbé alakítottunk, mint példul a navigációk használata.
> [...]

——

Dr. Szabó D. Zoltán

Asociația pentru Protecția Păsărilor și a Naturii Grupul Milvus
Milvus Csoport Madártani és Természetvédelmi Egyesület
Milvus Group Bird and Nature Protection Association

Office: B-dul 1 Decembrie 1918 nr. 121, Targu Mures, Romania
Mobile: +40 745 590082, Tel/fax: +40 265 264726, E-mail: office at milvus.ro
Web: www.milvus.ro, www.facebook.com/MilvusGroup
Postal address: OP 1 CP 40, 540600 Targu Mures, Romania

Protecting Nature, Safeguarding Future!