[OBM Admin] Hibás adat

Nagy Lajos Dr. nagylajos at bfnp.hu
Tue Dec 12 09:43:57 CET 2023

Sziasztok!

Nálunk sem ismeretlen ez a jelenség. Akkor jött elő, amikor pl. nincs
szerverkapcsolat vagy feltöltés közben megszakad a folyamat és a fel nem
töltött adatokat hibásként aposztrofálja a rendszer. A feltöltés újra
indításával ez korrigálódik. Ebben az esetben a fel nem töltött adatok
megnevezése ("Hibás adat" vagy valami ilyesmi) félrevezető.

A másik eset, amikor ezzel találkoztam, amikor verzió csere történt
(frissítés) és az új verzió nem tudott mit kezdeni az előző verzió
adataival...frissítés előtt mindig szinkronizálni kell...

Az adatok többnyire tényleg felmennek ezzel együtt.

Üdvözlettel, Lajos