[OBM Admin] GPS jel-OBM

Nagy Lajos Dr. nagylajos at bfnp.hu
Fri May 27 09:44:18 CEST 2022

Szia Miki, köszönöm a részletes választ!

Egy bizonyos esetekben "kísérletes módon" működő terepi megoldás a GPS
pontosságának javítására:  repülő üzemmód bekapcsolás-kikapcsolás - van,
akinek ez segített.

Üdvözlettel, Lajos

BfNPI

2022.05.27 09:12 időpontban Bán Miklós ezt írta:

> [...]
>
> Az egyik munkatársam jelezte ma ezt a problémát:
>
> Kedves Kollégák!
>
> Elnézést kérek mindenkitől, akire nem tartozik. Éppen terepen
> használnám a telefonos adatgyűjtőt,  de a pontossága nem megy 1600 m
> alá. Tudtok erre valami instant gyógymódot?

> Többszöri újraindítás, minden alkalmazásból kilépés sem segített,
> kiléptem a szerverről is (majd vissza). Már tegnap is ezt csinálta az
> OBM (sok száz méteres pontossággal sokra nem megyek).....előtte viszont
> jól működött. Nem értem.
>
> Visszafele viszont használtam a Google Maps-et, és az jó helyre rakott.

Tudnátok erre a jelenségre javasolni valami megoldást, van esetleg
ötletetek?

Köszönettel,
Nagy Lajos
BfNPI

2022.04.26 19:11 időpontban Bán Miklós ezt írta:

> org/cgi-bin/mailman/listinfo/administrator [1]

Links:
------