[OBM Admin] adatgyűjtés időtartama

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Fri May 13 09:57:41 CEST 2022

Szia István

A system.tracklogs táblába kerülnek a tracklogok, a listás adatgyűjtések
metaadatai pedig tartalmazzák a lista kezdés és zárási időt. Az hogy ez
hogyan kerül át a biotikai adatok közé projekt függő, egyénileg kell
beállítani.

Látok pár tracklogot a tracklog táblában amiket felvettél ez elmúlt pár
napban.

Amennyiben teszt verziót használsz az appból, akkor a tracklog
kezeléssel az új verzióban nincs probléma. A google play-es kiadásnak
voltak ilyen problémái még, hogy nem mindig indult el, illetve, hogy a
kézi tracklogot kellett elindítani talán.... Remélem pár napon belül ki
tudunk adni egy új verziót....

üdv, Miki