[OBM Admin] pg hozzáférés hiba

Antal Balázs antalbalazs at bfnp.hu
Tue Feb 22 19:37:20 CET 2022

Szia!

Valóban webes kliensen keresztül hoztam létre. Én úgy vettem észre, hogy
ha egy felhasználó több projektnek is a tagja, és minden projektben
létrehozom neki az új pg felhasználót, akkor csak a jelszó változik, és
az adott projekt _projektnev_user_ csoportjába is bekerül tagként a
felhasználó. Tehát az eredeti példánál maradva _balázs_ a
_balazs_gmail_com_ pg felhasználónévvel tagja a _kollektor_user_
csoportnak és a _proba_user_ csoportnak is. Próbáltam ma a végére járni
a hibának, de halvány gőzöm sincs mi mehetett félre.

---
Antal Balázs
vezető hivatali-tanácsos, térinformatikus

Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság
Természetmegőrzési Osztály
8229 Csopak, Kossuth Lajos utca 16.
Tel.: +36 87 555 318, +36 70 669 55 41; Fax: +36 87 555 261
antalbalazs at bfnp.hu;   www.bfnp.hu [1]

Links:
------
[1] http://www.bfnp.hu/