[OBM Admin] mobil terepi adatgyűjtéshez

Gábor Takács pokasz at gmail.com
Tue Nov 9 14:41:53 CET 2021

Szia Csabi!

Mi egy jó ideje csak középkategóriás xiaomi telefonokat (70-80e Ft)
használunk, most kopnak ki a Redmi 4-esek, pedig azok már négy évesek.
Redmi Note 7
Redmi 8 Pro
Redmi 8
Redmi 10

A megvásárolt több, mint 50 telefonból eggyel volt olyan probléma, hogy
garanciába kellett intézni.
Ezek mind 5000mAh aksival vannak, egy napot gond nélkül kibírnak még két
évesen is.
Az ütésálló/vízálló kivitelről lemondtunk, gyakorlatilag mindegyik egy fos
volt. Az Ulefone Armor 6-os nál mondjuk megremegett a kezem, amikor
tesztelni kaptam egyet. Az nem egy rossz cucc, de nem tudom meddig bírja.
Törés és vízbe esés 3 éve nem volt.

Üdv

Taki

Csaba Ádám Gönye <cs.gonye.onp at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 9.,