[OBM Admin] [OpenBioMaps] OpenBioMaps találkozó Duna-Dráva NP Szaporca??

sos tibor tibor.sos at gmail.com
Fri Jan 15 14:12:50 CET 2021

sziasztok,

köszönöm szépen! nem is tudtam (vagy már elfelejtettem?), hogy van egy
ilyen verseny. igazából csak a használat során nekem nehézségeket okozó
hibákat küldtem el :)

további szomorú telet kívánok mindenkinek,
t.

--
SOS TIBOR
mobil: 0735878519

Hungarian Dept. of Biology and Ecology, Babeș-Bolyai University
http://avianimmunoecology.wordpress.com

Milvus Group Bird and Nature Protection Association
https://milvus.ro/en

OpenHerpMaps
https://openherpmaps.ro