[OBM Admin] App probléma

Gáborik Ákos gaborik at indamail.hu
Thu Dec 9 09:18:46 CET 2021

Sziasztok!
Egyre több kollégánál jelentkezik egy hiba az appban, ami azt okozza, hogy az űrlapról a térkép gomb megnyomására (kézi helymegadás/ellenőrzés) az app leáll. A hibaüzenet maximum annyi, hogy az alkalmazás leállt. Más is tapasztalta ezt? Mikiék egyelőre tanácstalanok.Tovább színezi a dolgot, hogy míg különböző típusú telefonokon, különböző Androiddal és OBM verzióval produkálják a hibát, addig azonos típusú, verziójú, egykorú és azonos OBM-mel rendelkező telefonok közül egyik igen, másik nem.Mellékeltem a képernyőképeket Márkus Andris és az én telefonomról. Az övén jól működik a cucc, az enyém leáll.

Á.