[OBM Admin] FairPhone

Bérces Sándor bercess at gmail.com
Fri May 29 20:29:42 CEST 2020

Sziasztok!

Tök jó ötlet, a kezdeményezés nagyon fontos.

 Tőlem azt fogják kérdezni, hogy a közbesz listán fent van e.

Egyébként nálunk olyannyira ökologikusak, hogy a tönkrement telefonom
helyett egy özönvíz elötti, de még funkcionáló készüléket adtak. 4.4 es
android fut rajta, és néhány óra alatt lemerúl. :-)

István Szentirmai <istvan.szentirmai at onpi.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj.
29., Pén 20:19):