[OBM Admin] hím/nőstény adatok gyűjtése

Gáborik Ákos Gaborik at ddnp.hu
Tue May 26 12:44:24 CEST 2020

Szia!

Azt hogy legyen alapértelmezett 0, meg lehet.  Listával biztosan, de akkor meg kell adnod ugye a többi lehetséges értéket is (1,2,3...15,...), nem tudom ez megoldás-e. Az összeadásra nem ismerek megoldást, de ettől még lehet.

Üdvözlettel:

Gáborik Ákos
zoológiai referens
Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatóság