[OBM Admin] új oszlop hozzáadása az adatbázishoz

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Mon May 25 09:34:03 CEST 2020

Szia István,

Ahol az oszlopot hozzáadtad, ott tudsz típust hozzárendelni az
oszlophoz. A legegyszerűbb eset, hogy "adat". Ha nincs semmilyen típus
hozzárendelve, akkor azt az oszlopot az OBM nem kezeli. Szóval nem
rontottál el semmit, csak nem elég egyértelmű a felület. Egyébként ennek
az admin lapnak a tetején ott van egy leírás erről, de nem elég
szembetűnő, talán lenn az oszlop hozzáadásánál is kellene valami utalás rá.

Az is fontos, hogy a listás adatfelvétel triggere nem követi az oszlop
változásokat, úgyhogy ha csináltok listás adatfelvételeket, akkor újra
kell írni a triggert hozzá. Majd ezt javítom később, de még így van...

üdv, MIki