[OBM Admin] obm app teszt verzió

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue May 19 10:48:28 CEST 2020

On 5/19/20 9:45 AM, Gábor Takács wrote:
> Xiaomi redmi 8 pro és 7 pro
>
> Mobiltelefonomról küldve

Akkor ez valami Xiaomi probléma lesz megint. Jó lenne látni, hogy mit
próbál kommunikálni a szerverrel. A szerver listázás egy sima GET
request, de a bejelentkezés már _POST, ha az működik nem tudom mi lehet
ami miatt a form lekérdezés nem megy mert technikailag ugyan olyan, de
tudjuk loggolni. Össze kellene beszélni és kérlek az openbiomaps.org
szerverre jelentkezz be és a checkitout adatbázis űrlapjait próbáld
megnézni, azt tudom loggolni.

üdv, Miki