[OBM Admin] obm app teszt verzió

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue May 19 09:36:31 CEST 2020

Szia Taki,

milyen telefonról van szó? Csak, mert teszteltem 3 készüléken és ilyesmi
problémát nem láttam még. Próbáld már meg más telefonról is kérlek más
felhasználóval, mert szerintem nem egyértelműen az app hibája. Esetleg
ha megvan, hogy mikor akart bejelentkezni, akkor Gábor megnézhetné a
logokban, hogy mi történt...
Hortobágyon olyan rendszer van mint a tiétek, oda be tudok jelentkezni,
ott megjelennek az űrlapok.

Egyébként a 4.1.6.6-3-at én csináltam az éjjel, hibajavítások vannak
benne az adatfeltöltési hibák megjelenítésével kapcsolatban. Azt a hibát
javítottam, amikor az app azt írja, hogy javítsd a piros hátterű
mezőket, de nincsenek piros hátterű mezők.

üdv, Miki