[OBM Admin] OBM mobilalkalmazás

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sat May 16 07:47:44 CEST 2020

Nagyon jó, hogy elkezdted tesztelni épp írni akartam a listára, hogy jó
lenne, ha tudnátok tesztelni.
Én két készüléken kezdtem el tesztelni, de egyelőre nem volt vele gondom.

Taki kérlek küldd el az obm_backup könyvtárból a backup-ot, megpróbálok
rájönni mi a gond, és jelzem a fejlesztőknek is...

Ez az 1.6.6 végű tartalmaz egy csomó javítást, többnyire a beragadó
állapotokkal, meg a kijelentkezésekkel kapcsolatban.
Ezek nem triviális hibák voltak. Elég komolyan kellett küzdenem a
fejlesztőkkel, hogy megcsinálják. Én deboggultom végig az egészet és
kerestem ki, hogy szerintem miket és miért kell módosítani, hogy
megjavuljon a helyzet. Úgyhogy izgalmas a kérdés, hogy jó volt-e a
koncepcióm, mert nagyon sokba került... Még egy csomó fejlesztés vár a
sorban, amiknek márciusra kellett volna elkészülnie. Egy pár apróságot
megcsináltam ezekből, de nekem egyelőre nagyon lassan megy a mobil
fejlesztés és nem is akarom a nyakamba venni még ezt is. Ezek miatt
egyelőre nem tudom hogy hogy lesz a folytatás. A mostani kiadáshoz
kapcsolódó gyors javítások biztosan bekerülnek, mert ebből szeretnék a
google-playre kitenni egy verziót.

Akinek van türelme, energiája, kérem teszteljen!

Köszi, üdv, Miki