[OBM Admin] szöveg-szám átváltás fájlfeltöltésnél

Csaba Ádám Gönye cs.gonye.onp at gmail.com
Tue May 5 10:48:50 CEST 2020

Sziasztok!

Van esetleg tippetek, hogy az OBM miért váltja át számra a szöveget
véletlenszerűen a lista típusú űrlap mezőknél?
Szövegesen adtam meg az értékeket, el is fogadta, de később a lekérdezésnél
már a számkód jelent meg. Ez több ezer adatból csak néhányat érintett. Az
eltérés okára nem jöttem rá, a szöveges értékek karakterre pontosan
megegyeznek.
Mivel sok adatot kell feltöltenem és utólag javítgatni nagyon lassú, elég
bosszantó a jelenség.

Köszönöm, ha tud valaki segíteni!

Üdv.
Csabi

Gönye Csaba, zoológus / zoologist
Őrségi Nemzeti Park Igazgatóság / Őrség National Park Directorate
Természetmegőrzési Osztály / Dept. of Nature conservation
9941 Őriszentpéter, Városszer 57.
Tel: +36 30 211 3829
e-mail: cs.gonye.onp at gmail.com