[OBM Admin] obm app teszt verzió

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sat May 2 11:54:51 CEST 2020

Sziasztok,

köszi a teszt visszajelzéseket. Pár nagyon bosszantó hiba ki van javítva
már pár napja én is teszteltem.
http://openbiomaps.org/downloads/files/mobil-app/test_version/obm-4.1.6.5-24.apk

- Nem fagy ki az app az üres gyors linkre kattintva
- Nem fagy ki az lista záráskor
- Megy a térképi koordináta rögzítés

Amit találtam eddig, hogy az alsó zöld sáv túl nagy a térképen és kicsi
telefonon kitakarja a koordináta rögzítés nagy részét, de épp lehet
rajta klikkelni még. Ezt már jeleztem

Listás adatrögzítéskor az utólagos kérdések okézása még mindig nem
működik, úgyhogy a listás adatrögzítéseket nagyon még nem lehet ebben a
verzióban sem használni. Ezt is jeleztem.

Jó hír, hogy sikerült megtalálni a kijelentkezések okát, ami több app
instabilitással is kapcsolatban van. A javítások ezekre folyamatban vannak.

üdv, Miki