[OBM Admin] Fwd: Re: Fwd: Re: terepi adatgyűjtésre alkalmas telefon

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Mar 24 10:01:16 CET 2020

-------- Forwarded Message --------
Subject: 	Re: Fwd: Re: [OBM Admin] terepi adatgyűjtésre alkalmas telefon
Date: 	Tue, 24 Mar 2020 09:37:36 +0100
From: 	Szabó Gyula <szabogyula at hnp.hu>
To: 	banm at vocs.unideb.hu, Tihanyi Gábor <tihanyigabor at hnp.hu>

Sziasztok!

Amint az lent is írva vagyon a minél több műholdrendszer használata
szerintem is a dolog veleje. A Redmi (Note) 8 Pro már ismeri a Galileo-t
is, ami a legpontosabb jelenleg, azért lehetett annyira pontos. Ezt a
rendszert egyre több eszköz használja, így javulni fog a pontosság is.

Osztom azt a véleményt, hogy az 5 méteres pontosság bőven elegendő a
mindennapi esetek 90%-ban.

Gyuszi

2020. 03. 24. 6:57 keltezéssel, Bán Miklós írta:

> Sziasztok,
>

> megy épp egy jó beszélgetés a terepen használatos telefonokról a listán...
>

> üdv, Miki

	Mentes a vírusoktól. www.avast.com

<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>