[OBM Admin] terepi adatgyűjtésre alkalmas telefon

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Tue Mar 24 06:47:08 CET 2020

Egyszerűbb válaszok a GPS-el kapcsolatban:

Lenovo ami a kezembe volt eddig mind gyenge volt, azaz lassan talált
jelet (n=2)
A Samsunggal sokkal jobb tapasztalatom van, az gyorsan megtalálja  a
műholdakat (n=2).

Szerintem olyan telefont érdemes választani ami a támogatja a Galileo
műholdakat és van benne GLONASS támogatás is.

https://www.gsa.europa.eu/newsroom/news/test-your-android-device-s-satellite-navigation-performance

üdv, Miki