[OBM Admin] OBM alkalmazás: pontosság és memória

István Szentirmai i.szentirmai at gmail.com
Sun Mar 1 09:48:12 CET 2020

Szia Miki!

Az űrlapon sticky-re állítottam a megfelelő mezőket és a rajzszög gomb
ennek megfelelően függőlegesre is állt az app-ban. Viszont űrlapváltásnál
továbbra is elveszti az előzőleg beírt értéket. Van még valami állítási
lehetőség?

Köszi: István
Dr. Szentirmai István, osztályvezető / head of department
Őrségi Nemzeti Park Igazgatóság / Őrség National Park Directorate
Természetmegőrzési Osztály / Dept. of Nature conservation
9941 Őriszentpéter, Városszer 57.
Tel: +36 94 548 034, Fax: +36 94 428 791
email: i.szentirmai at gmail.com

Bán Miklós <banm at vocs.unideb.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr. 29., Szo,
9:14):