[OBM Admin] Docker web-app PHP frissítés

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sun Jun 14 11:26:19 CEST 2020

Szia Ákos,

a nem dockeres szervereken ezek a verziók vannak fenn részben pont a
phpoffice miatt
PHP 7.3.11
PHP 7.4.5
PHP 7.4.3
PHP 7.3.14

Nálam a composer.json-ban 1.6 min verzió:
"phpoffice/phpspreadsheet": "^1.6",

Szóval igazából csodálkozok, hogy a dockerben milyen php verzió is fut
jelenleg 7.0 vagy 7.1?

Nyugodtan mehet  a php 7.3 vagy 7.4 is! Egyébként a fő kódban is van min
7.2es függőség azt hiszem valahol.

üdv, Miki