[OBM Admin] OBM (fajnevek)

Gáspár Ákos gasparakos at hnp.hu
Mon Jun 8 14:40:36 CEST 2020

Sziasztok!

Nézegettem a Nextcloud Talk-ot. Azt írják, mivel peer-to-peer
kapcsolaton megy és minden partnerhez megy egy külön videó stream, ami
1Mb/s, ezért hamar elfogy alóla a sávszélesség. Ez átlagban azt jelenti,
hogy 4 videó stream fölött már akadhat, ez persze a kliens feltöltési
sávszélességétől függ. Azt lehet hogy egy videó megy és a többiek csak
hangal kapcsolódnak. Egy hang stream 50 kb/s. Így abból jóval többet elbír.

Amivel még van tapasztalatom a Google Meet. Ott egy 6 szereplős
konferencián vettem részt. Egy link elküldésével lehetett mindenkit
meghívni. Jó volt a minősége. Azt nem próbáltuk, hogy lehet-e megosztani
képernyőképet.

Ákos