[OBM Admin] OBM (fajnevek)

Gáspár Ákos gasparakos at hnp.hu
Fri Jun 5 10:39:05 CEST 2020

Szia Miki!

Esetleg a Nextcloud Talk-ot is ki lehet próbálni. A HNP szerverén van
egy telepítve (https://nextcloud.hnp.openbimaps.org). Párban már
használtuk, nem tudom, hogy nagyobb számú kapcsolatot elbírna-e. Lehet
linkel is csatlakozni, nem kell feltétlenül regisztrálni. Tud
képernyő/ablak megosztást is.

Egy teszt Talk:

https://nextcloud.hnp.openbiomaps.org/call/z3jchoe8

Sajnos nekem most éppen nincs fejhallgatóm itt, de ki lehet próbálni.

A Nextcloud-on lehet doodle féle poll-okat is szervezni.

Ha egy kicsit simogatjuk, lehet használható lesz.

Ákos