[OBM Admin] FairPhone

Márkus András MarkusA at ddnp.hu
Wed Jun 3 10:21:16 CEST 2020

Igazad van egy (legalább félig) ideális világban, hogy meg kéne próbálnunk hatni a dolgokra, de ha az működne, akkor nem OBM lenne, hanem a TIR működne. Éveken át ment a jobbítási erőlködés aztán inkább lett helyette OBM. Ez a hazai realitás. Ha valakinek nagyon tetszik ez a telefon, majd vehet magának, esetleg pályázatból (ami persze még mindig jobb, mintha nem lenne megfelelő eszköz) de hogy közbeszerzsében nem lesz, arra elég nagy az esély :-)

Márkus András
Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatóság
botanikai referens
30/4745854