[OBM Admin] Docker és Linux Windowson

Antal Balázs antal at bfnp.kvvm.hu
Tue Jun 2 09:06:08 CEST 2020

Sziasztok!

Van még rajtam kívül valaki, aki Windows-os Dockerre próbálja felvarázsolni az OBM szervert? Sikerült?  Nekem még nem teljesen, mert a win nem támogatja a Docker  virtuális meghajtójában turkálást, így nehéz átírni az inc fájlokat.

Szerintem jó hír a hasonló cipőben járóknak, hogy a héten elvileg érkező Win10 frissítéssel teljes támogatást kap a Linux futtatása Windowson.

Már most is megy, csak nem teljes kernel támogatással:

[cid:4d07bf8c-0e62-46cf-98b0-afa4be4f004a]

<https://docs.docker.com/docker-for-windows/wsl/>
https://docs.microsoft.com/en-us/windows/wsl/install-win10
https://docs.docker.com/docker-for-windows/wsl/

[https://docs.docker.com/favicons/docs@2x.ico]<https://docs.docker.com/docker-for-windows/wsl/>

Docker Desktop WSL 2 backend | Docker Documentation<https://docs.docker.com/docker-for-windows/wsl/>
docs.docker.com
Windows Subsystem for Linux (WSL) 2 introduces a significant architectural change as it is a full Linux kernel built by Microsoft, allowing Linux containers to run natively without emulation. With...

Szóval ha valaki hasonló cipőben jár, azzal szívesen tapasztalatot cserélnék.

Üdv,

Antal Balázs
térinformatikai referens

Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság
Természetmegőrzési Osztály
8229 Csopak, Kossuth Lajos utca 16.
Tel.: +36 87 555 318, +36 70 669 55 41; Fax: +36 87 555 261
antal at bfnp.hu<mailto:tothliv.bfnpi at gmail.com>;   www.bfnp.hu<http://www.bfnp.hu/> <http://www.bfnp.hu/magyar/nyitolap/>      <http://www.bfnp.hu/magyar/nyitolap/>

Kérem, óvja a természetet, ha nem szükséges, ne nyomtassa ki az e-mail-t!

Ez az üzenet és mellékletei bizalmas információt tartalmazhatnak. Amennyiben a levelet nem Önnek szánták, nem jogosult azt másolni, terjeszteni, annak tartalmát harmadik személlyel megosztani, az abban foglalt információkat bármely célból felhasználni, illetve bármely médiumban közzétenni. Ha nem Ön az üzenet címzettje, kérjük, telefonon vagy e-mail- ben értesítse erről az üzenet küldőjét, és törölje az üzenetet (valamint annak összes csatolt mellékletét) a rendszerből. Abban az esetben, ha nem Ön az üzenet címzettje, tilos az üzenetet, vagy annak bármely csatolt mellékletét lemásolnia, elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie, vagy azzal visszaélnie.