[OBM Admin] OBM alkalmazás: pontosság és memória

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sat Feb 29 09:14:08 CET 2020

Sziasztok,

érdekes módon nem volt semmi változás a gps kezelésben mostanában. Elég
régen volt utoljára ilyesmi. tesztelem én is.

A rajzszög benyomás visszavétele szándékos, Kovács Istvánék így kérték.
Azzal lehet kezelni, hogy a szerveren az űrlap beállításoknál
beállítotok megfelelő rajzszög benyomásokat. Az úgy működik, hogy mindig
a szerver beállításokra áll vissza, a felhasználói beállításokat törli
az űrlapból való kilépésnél.

üdv, Miki