[OBM Admin] Űrlap autocomplete mező bevitel kontroll

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sat Nov 16 17:28:40 CET 2019

Szia Attila,

Postgres szinten az enum típussal lehet megoldani. Definiálni kell a
listát és azt megadni típusnak a mezőre. Lásd itt:
https://www.postgresql.org/docs/9.1/datatype-enum.html

Ez dinamikus és nagyon hosszú listákra nem túl jó megoldás. Alkalmazás
szinten lehetne egy lista ellenőrzést csinálni. Azt hiszem valami spéci
esetre csináltam ilyen, mintha teljes listás adatgyűjtésnél lenne ilyen
ellenőrzés, de gondolom ez neked nem elég megoldás.

üdv, Miki