[OBM Admin] App, meg minden

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu Mar 21 09:11:03 CET 2019

Sziasztok,

megindult a következő fejlesztési ütem a Mobil app fejlesztésben.
Akit érdekel, hogy mi és kb mikor fog belekerülni nézze meg itt:

https://docs.google.com/document/d/1bOjeto_ul5lkpN0m0YiQTJiir-S2Ypfi0bVUPIETRNA/edit?usp=sharing

Beszéltem a fejlesztőkkel az Evolveo telefonok problémájáról. Van
valakinek egy ilyen készüléke amit kölcsön tud adni (legalább 1 hónapra)?

Más:
Amit Ákos írt, hogy a webes geomtest nem jól dolgozik EOV-vel az ismert,
nem tudok egyelőre rajta változtatni.

üdv, Miki