[OBM Admin] fajnév szerkesztő

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Fri Mar 15 21:35:05 CET 2019

Sziasztok,

javítottam a fajnév szerkesztő felületén Marton Attila nagyszerű
javaslatát követve.

A név javítást kiszedtem külön lapra és így máris sokkal átláthatóbb
lett a felület működése és kevesebb hibalehetőség van benn.

+ egyszerűsítettem a visszatérő üzeneteken, ami korábban zavaróan
részletes volt és azt a hatást keltette, hogy valami nem lett jó, akkor
is amikor jó lett.

1 érdekes némileg rejtett tulajdonsága van az új átnevező felületnek. Ha
korábban összekapcsolt fajneveket akarunk szétválasztani, akkor a faj
név javítóba betöltve a leválasztani kívánt fajnevet a név módosítása
nélkül kell menteni. Ez ugyanis az adott fajnevet új ID-val látja a
taxon táblában, amivel leválasztja a korábbi összeköttetésről.

Nagy adatbázisoknál lassú a státusz frissítés és a név javítás, mert a
taxon-tábla trigger sokáig dolgozik az eredeti adattáblán. Ez így nem
jó, meg kell majd változtatni, de még nem tudok rá jó megoldást.