[OBM Admin] App

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sat Mar 9 08:38:05 CET 2019

Szia Ákos,

láttam már én is ilyet,  hálózati vacakoláskor amikor az app lekéri az
aktuális adatbázis/űrlap listát, de nem kapja meg a választ és így üres
lista lesz az eredmény. Amint újra van működő mobil vagy wifi net le
tudja szedni az app az aktuális listát. Talán valami ilyesmi lehetett.

A tablet/android típust meg tudod mondani?

üdv, Miki