[OBM Admin] mobil alkalmazás

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Thu Jul 11 21:23:50 CEST 2019

Sziasztok,

A mobil app jelenlegi fejlesztési ütemének utolsó verziója elérhető.

Hibajavításokat tartalmaz alapvetően.

http://openbiomaps.org/downloads/mobil-app/OBM_mobil-r4_v1.4.apk

Érdemes rá áttérni, ha már nincsenek fel nem töltött adatok épp az
alkalmazásban.

Mától kezdjük a következő ütemet, azaz megint jönnek sorra az újdonságok!

Ha valakinek vannak beragadt megfigyelései szóljon, mert jó eséllyel
lehet orvosolni!!

Teszteltem elég sokat, nekem úgy tűnik, hogy kezd reálisan használható
lenni és elég megbízhatóan működik.