[OBM Admin] adattörlés OBM-ből

István Szentirmai i.szentirmai at gmail.com
Wed Feb 27 15:33:38 CET 2019

Sziasztok!

QGIS-ben próbáltam hibásan bevitt adatokat törölni az OBM adatbázisunkból
és ezt a hibaüzenetet kaptam vissza. Elvileg van szerkesztési jogosultságom
az adatbázishoz... Mi lehet a gond?

Köszi: István

onpi rétegen nem lehetett véglegesíteni változásokat

Hibák: HIBA: 111 elem nem lett törölve.

Szolgáltató hiba:

PostGIS hiba az elem törlése közben: ERROR: permission denied for relation
onpi_history

CONTEXT: SQL statement "INSERT INTO onpi_history
(operation,hist_time,userid,query,row_id,modifier_id,data_table) SELECT
'D', now(), user, CONCAT(OLD.*), OLD.obm_id, OLD.obm_modifier_id, 'onpi'"

PL/pgSQL function history_onpi() line 4 at SQL statement

Dr. Szentirmai István, osztályvezető / head of department
Őrségi Nemzeti Park Igazgatóság / Őrség National Park Directorate
Természetmegőrzési Osztály / Dept. of Nature conservation
9941 Őriszentpéter, Városszer 57.
Tel: +36 94 548 034, Fax: +36 94 428 791
email: i.szentirmai at gmail.com

*Csörgőalma gyümölcsnapok március 2. és március 17.*

https://www.youtube.com/watch?v=TJwhksVYthQ