[OBM Admin] PostGIS probléma

Bán Miklós banm at vocs.unideb.hu
Sat Dec 7 12:22:13 CET 2019

Sziasztok,

hasonló jellegű problémákkal küzdöttünk Söndörrel. Nekem soha semmilyen
körülmények között nem sikerült reprodukálnom, semmilyen QGIS verzióval
(3.4, 3.8, 3.10)
Én Linux alól használom, próbáltam gyenge nettel itthonról és jó nettel
az egyetemen is....

Amit Pisit ír az lehet, hogy amiatt van, hogy nincs több szabad postgres
kapcsolódási szál lehetőség néha??? Ezt megnézem...

üdv, Miki