[OBM Admin] PostGIS probléma

ferenca at bnpi.hu ferenca at bnpi.hu
Sat Dec 7 07:15:23 CET 2019

Sziasztok!

Nekem bizonytalan hálózati kapcsolatnál volt ilyen problémám. Rendszeresen ledobott. Valahol olvastam, hogy ezt javították (QGIS bug), de nem igazán ezt tapasztaltam. Mindenesetre érdemes a legfrissebb QGIS-el megpróbálni, ha nem azt használod. Egy ideje már nem voltak ilyen gondjaim, és most kipróbáltam, a 3.10-es szó nélkül visszakapcsolódott miután megszakítottam, majd visszaállítottam a hálózati kapcsolatot.

Attila

Ferenc Attila
természetvédelmi területfelügyelő
Bükki Nemzeti Park Igazgatóság